Tuesday, November 1, 2011

3rd HoneyMoon - Mane?!!!

Ke tempat yang memang aku tak pernah sampai lagi. betul wehhhhhhhhh korang jangan gelak pulak, memang aku tak pernah sampai sini lagi sepanjang hidup 33 tahun nih. taklah sedih kan cuma tak bernasib baik je kot.

cer teka cer teka

Sampai sekarang aku pun rasa pelik jugak kenapa aku tak pernah sampai sini walhal tempat lain dalam Malaysia ni semuanya aku pernah sampai cuma sini je yang tak lagi. nak kata takde apa2, banyak je tempat menarik yang aku tau...hey tahlah. eh nak tau tak dekat mane ni?!!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ni lah tempatnya, tengok jambatan pun korang dah tau kan dekat mane.

hoyehhhhhhh aku dah sampai PENANG (mood jakun sudah)

6 comments:

Eri-chan said...

sian ko. sampai jugak akhirnya

Mimy Hamid said...

okla tu penang ...ni ha tganu tak pernah jejak sian tak..nasib kawen ngan orang ganu...jakun jugak

La dOLcE mEa_nAtt said...

wah sampai jugak penang ek akak....hahhaha bape hari nih??? kot2 terjumpa...kak mimy bila ag nak smpai cni???

Ann Ishak said...

hang orang penang ka (guna tello penang mai) hihihi

Aries said...

teringat kembali masa balik kampung raya bulan lepas, nun jauh di sana berdiri nyer menara Komtar yang menjadi kebanggaan rakyat Penang, =)

Ann Ishak said...

aries - ada kisah jugak dekat Komtar tu...tungguuuuuuu