Sunday, November 20, 2011

Bulan2 makan free dah menjelma

Bulan Nov dengan Dec ni memang bulan nikah kawin kan...dah sibuklah every week dapat jemputan semedang. best jugakkan, makan free setiap weekend hihihi. samalah macam hari ni dah semalam, aku sibuk je menghadirkan diri ke majlis walimatul...wajib kan merai bersama.

Bila dah siang makan free, malam kenalah cari makan sendiri. nak masak memang dah malas...makan luarlah gamaknya. malam tadi pegi makan dekat Flaming Steamboat sudah.

3 comments:

Eri-chan said...

steamboat dah lama tak adap...sedap ni...

Mimy Hamid said...

tak tau la napa tekak tak masuk ngan steambot...hmmmm

Ann Ishak said...

Eri-chan - dap2 nyeeeee

Mimy Hamid - tak boleh ajak u lah lepas ni hihihihi