Wednesday, November 9, 2011

Maggi oh maggi

Ni kalau makan hari2 pun takpe kan...nak2 pulak kalau dapat perisa ayam dengan kari tuh, perhhhh nikmat. orang kata makan maggi tak baik untuk kesihatan tapi bila kita pegi mane2 tak kira dalam atau luar negara...ada je pelbagai jenis maggi dekat luar sana. dah sah2lah memang maggi ni famous seantero dunia. tak kisahlah, janji aku nak makan maggi ari nih...dah teringin sangat ni sambil menyanyi...'mee maggi cepat di masak, sedap di makannnnnnnnnn'

maggi masak sendiri. boleh taruk macam2 untuk penambah rasa

pencuci mulut bak kata orang - apple cameron

8 comments:

Kathy Tuah said...

sy pun suka makan maggi :)

Cho Zila said...

sekarangkan iklan maggi ibu saya pandai sebab masakkan maggi.. anak akak yang hantu maggi kalau iklan ni selalu cakap ibu saya tak pandai sebab tak nak masakkan maggi... yeler mana boleh makan selalukan...
tpkan kawan akakni kira pandailer orangnyer kot idak takkan master ada 2 dan dalam proses nak amek phd dia kata kat akak masa kitaorang bercerita pasal magginikan... dia kata orang korea, jepun, china hantu mi kering segerani tapi pandai2 belaka.. ha camner... so dia kata dia bagi anak dia makan maggi selalu.. kita orang kata dia punya perisa tak masukkan ker dia kata tak masuk tak bestler... so camner..

SYANI said...

Memang feveret kalau Maggi Kari...

azieazah said...

Mee segera paling famous sekali memanglah MAGGI. Perasa Kari paling top!

Masa kami kecik dulu, yang selalu kami makan, adalah Mee Cintan jerrrr...

Ann Ishak said...

Kathy Tuah - samalah kita

Cho Zila - hahaha cerdik anak akak ni, pandai je nak kenakan ibunya...

Ann Ishak said...

Syani - kari pedas berapi dah tentunya kannnnn

Kak Azie - samalah kita kak, masa ann kecik dulu ingat lagi antara cintan dengan maggi, cintan murah sikit dari maggi. tapi yang tak bestnya cintan ni, cepat kembang mee nya.

Mimy Hamid said...

maggi sedappnyaaaaaaaaaa ahhhhh tak boleh makan huhuhu

Ann Ishak said...

mimy - jgnlah makan