Friday, November 11, 2011

Tengok budak matrik

Tugas mingguan untuk pegi tengok anak buah ahkak dekat matrik Kuala Pilah ni, tapi yang biasa tengok mestilah mummy nya aka kakak ahkak tu. anak kannnnnn manelah tahan tak tengok setiap minggu, memang berjemput berhantar balik setiap minggu. kalau tak balik pun kami akan datang tengok dia dekat sana sambil bawaklah apa2 makanan yang dia dengan kawan2nya nak makan.

Masa ahkak balik Gemas kelmarin, masa on the way nak balik ke Seremban semula...memang singgah dulu tempat anak buah ni sambil tapaukan nasi ayam Gemas untuk dia dengan BFF nya sekali. dapat jumpa sekejab je sebab parent tak boleh masuk dalam kawasan matrik pada luar waktu melawat. jumpa, borak2 sekejab, lepas tu dah kena masuk balik...salam peluk cium pun mata dah bergenang je, alahaiiiii. sekarang ni je yang tak boleh masuk sebab undang2 baru kata anak buah ahkak ni, ada kes sebelum ni student masuk lambat selepas 7pm. apa2 jelah yang pasti anak buah ahkak penat berjalan dari hostel ke main gate yang boleh ambik masa 15-20 berjalan...sian anak ku

Sebelum balik sempatlah singgah dekat gerai tepi jalan untuk beli pisang goreng dengan air kelapa muda...pepanas nih memang nikmat tekak wehhhhhhh

Anyway...Happy 22nd Anniversary to my sista and BIL today 11.11.11, ingat lagi masa diorang ni kawin. masa tu dah tentulah aku ni sekolah rendah lagi hihihihi. nampaknya my big family memang suka numbor berganda.

3 comments:

Ros said...

Salam,


Mak mana yang sanggup bepisah ngan anak dia lama2 kan...Kak Ros dulu pun rasa lama sangat nak sampai seminggu...

konde said...

ku pun tak sanggup berlama lama tak jumpa :(

Info Event For Blogger: Percuma Samsung Galaxy Ace & RM100, it's very easy to get, let's come and get it --> http://www.streetdirectory.com.my/streetdirectorymalaysia/

Ann Ishak said...

Kak Ros - yelah kak, saya tengok kakak saya tu setiap minggu pegi ambik hantar anak. kalau anak2 tak dapat balik, dia pulak pegi meneman anak sampai ke petang dekat hostel hihihii.

konde - rindu rasanya ye....