Wednesday, November 30, 2011

Zaman cintan cintun

Masa bercinta memang syok sangat, terasa dunia ni kita yang punya, segala2 indah di mata terlekat di hati. tu masa syokkk, masa bergaduh lagi hebat dramanya. pung pang lawan mulut sampai lawan tangan pun ada jugak, barang2 pun tetiba ada sayap...at the end terus putus.

Tapi jangan risau, lepas tu boleh baik balik ikut sesuka hati. haiii mau huru hara andai dunia perkahwinan boleh buat macam tu jugak...hahahaha

6 comments:

Mimy Hamid said...

yg penting bercinta sampai tua...

Eri-chan said...

ya berdating setiap minggu

hoyahadis said...

pernah dengar org bercinta, mse hangat panggil "baby" bila gaduh panggilan sayang brtukar jd "babi" ahha..kesian btul..dlm prhubungan mesti ada kejujuran, kepercayaan, rendah diri (bukan brerti menerima segalanye),menjaga kehormatan diri, dan bersikap lbih matang.
pling penting tak pernah lupa ksih kite pd Allah insyaallah bahagia..
wah panjang btul..he..he..
thanks follow ye

dwaty said...

nak cari petua cinta ke akhir hayat...

Ann Ishak said...

Mimy Hamid - harapnya begitulah

Eri-chan - berdating selepas nikah adalah paling best babe

Ann Ishak said...

hoyahadis - cinta Allah adalah abadi

dwaty - dah dapat ker...bolehlah share nanti