Tuesday, December 27, 2011

Air mata

Murahnya air mata kita mengalir hanya kerana kehilangan kasih yang seketika, tetapi tidakkah kita berasa takut kehilangan kasih yang abadi dari Allah. nama pun kasih seketika, hilang hari ni besok dah ada yang menjelma. dan yang menjelma itu adalah lebih baik dari yang dah pergi...percayalah.

3 comments:

azieazah said...

Saya seorang yang sensitif. Mudah jer kuar airmata. Gelak pun kuar airmata.

Eri-chan said...

kadang2 air mata keluar sendiri. tidur pun boleh menangis. tapi takdela nak melalak kan.

Ann Ishak said...

kak azieazah - tu dah macam saya je hahahahaha...ala dah kuar air mata