Monday, December 26, 2011

Bakal pemenang idola kecil nih



Budak kecik ni memang, alahaiii sedapnya suara kamu...comel pulak tu orangnya. dah ramai yang share link ni dekat YouTube, mau menjadi pencabar kepada Najwa Latif dan Yuna nih. tapi janganlah bercita2 menjadi penyanyi ye dik...jauh lagi perjalanan hidup yang nak dilalui. kan lebih baik melembutkan lidah tu dengan bacaan AlQuran, mesti lebih merdu lagi.

5 comments:

azieazah said...

Ntah kenapa, Kak Azie sendiri kurang berkenan kalu budak-budak terlalu ghairah bab menyanyi nih...

uyaitusaya said...

sy tak tawu apa perasaan sy kalau anak murid sy nanti jd penyanyi. tambah2 y melalaikan dan y pakai baju tak cukup kain.xtawu.

Eri-chan said...

budak2..jadilah budak2..jgn jadi org dewasa, nanti menyesal takde kenangan zaman kanak2. dah nyayi harus kena kerja keras nak jual album kan...apa pun...suara perempuan tu aurat.

Ann Ishak said...

Kak azieazah - tapi sekarang itulah yang dikejar oleh mereka

uyaitusaya - tu pun satu hal jugak, tertutup kata tak moden pulak kan

Ann Ishak said...

Eri-chan - itu yang masih orang2 kita terima, mengaku suara itu aurat perempuan tapi penyanyi perempuan makin bertambah macam hukum tu tak pernah wujud pulak