Tuesday, December 6, 2011

Kuasa make up

Make up memang boleh buat orang tak berapa cun nampak cun, yang tak hensem boleh jadi hensem. Selalunya kita tengok gambar sebelum disolek sampailah selepas dia bersolek kan. Sekarang ni kami nak tunjuk dari yang dah disolek kepada yang belum disolek pulak. Cun kan minah ni? Meh kita tengok macam mana rupa di sebalik make-up satu tan ni. Hehe..

hahahaha percaya tak rupa sebenar...

4 comments:

Mimy Hamid said...

itulah kuasa solekan merubah wajah...

SYANI said...

Tipah tertipu... jantan rupanya..

Mrs. Lady's Stylo said...

Khas buat PENCINTA HANDBAGS!
Koleksi yg menarik & stylo serta tips2 berguna.

Kunjungi kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

TQVM! :)

Eri-chan said...

wah..lawanya abang speaky kita