Monday, December 26, 2011

Marilah menderma

Tahun baru bakal menjelma, dah tiba masanya jugak aku mengemas segala isi perut lemari...bermulalah musim spring cleaning bagi kami seisi rumah. aku tengah dok mencari tempat2 yang boleh didermakan pakaian2 yang masih dalam kondisi elok molek lagi. kalau ada war2kan ye...sekurang2nya kita dapat menyumbang kepada yang kurang berkemampuan ni, dari membazir.

Lebih mengutamakan rumah orang tua dan kepada keluarga yang susah di luar sana. kepada rumah anak2 yatim tu terasa macam kurang sesuai memandangkan pakaian adalah bersaiz orang dewasa sahaja...insyaAllah

2 comments:

Eri-chan said...

aku pun nak mengemas wardrobe

Ann Ishak said...

takde ke tempat2 yg boleh disedekahkan baju2 ni, sayang kalau buang macam tu je