Wednesday, December 7, 2011

Muka buku...oh bosan sudah



Dah naik muak, sangat muak...tersangatlah muaknya bila tengok muka buku aka facebook sekarang ni. terniat nak tutup je dari terus membiarkan diri di belenggu pelbagai rasa.

7 comments:

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Ann,

Kenapa nak tutup pulak tu. Kak ani tak berapa aktif di fb.

Mimy Hamid said...

Deactivate la wat sementara waktu..dh ok on balik

Kathy Tuah said...

terfikir gak nk tutup fb tapi macam syg lak..hehe

Eri-chan said...

ko deactivate 12 bulan. pastu ko tgk apa terjadi...hehehehe...aku dah berjaya sebulan ok.

Azi said...

sy bukak fb tengok status kawan2 je..ada yg 24jam dgn fb je,,,

[PCL] said...

jgn layan sangat nt tak terlayan plk, gini lah jdnya..google plus pon lbh krg gak..tapi okla kalau nk bertukar selera...

Dalila Hamid said...

betul la... skrg dela pun x aktif.. mcm x da apa sgt pun