Thursday, December 15, 2011

Musim hujan dah mula



Yelah kan...asal petang je mulalah langit menghitam, tak lama selepas tu menderu hujan turun bersama dengan angin kuat. alahaii musim tengkujuh dah menjelma gamaknya. tapi tak boleh percaya jugak ek ramalan kaji cuaca ni, tak semua tempat pun yang di landa hujan lebat gini...tempat lain ada je aku dengar yang menterik panasnya.

Tergendalalah agenda nak balik Terengganu bulan ni walaupun rumah tu taklah kena banjir pun...

ku sangka panas hingga ke petang
rupanya hujan di tengah hari

6 comments:

man said...

angin monsun...

Mimy Hamid said...

samala tergenda la jugak nak balik jenguk MIL..area nak masuk kawasan banjir ooo

Azlan Hasan said...

hehehe..musim keje nie nak balik keje pun tergendala sebab hujan..sib baik laa sy balik kerja naik LRT kak..hehehe

Regards,
-Strider-

YAYA AZURA said...

Pg nie kuala terengganu xhujan tp angin kuat betul...

Ann Ishak said...

man - haah kan, siap dengan ribut sekali

Mimy Hamid - postpone next year jelah kita balik kg ek

Ann Ishak said...

Azlan Hasan - tapi hati2 ye, takut lrt pun buat pasal je hujan2 nih

Yaya Azura - hati2 ye dear, musim tak menentu, penyakit pun senang nak merebah sekarang ni