Friday, December 30, 2011

Ombak Rindu berlalu pergi

Akhirnya tak kesempatan jugak nak menonton filem ni. punyalah suami ku sedaya upaya mencairkan hati ku yang memang sekeras batu ni untuk menonton filem yang kononya mampu meruntun jiwa lara kalau menyaksikannya. takpe...sekarang aku dah download ini filem, takpelah menonton dekat rumah je ye Faizal. aku pun kena mempositifkan minda dan tenangkan hati, mungkin banyak boleh diceduk teladan dalam filem ni nanti. cuma yang melemahkan jiwa lara bila dengarnya ada banyak adegan meleleh2 air mata, alahaiiiiiiiii bencinya. bukan apa nanti aku pun nak nangis sama weh, keras2 pun dalam hati gua ada salji yeoppppppppp.

Menonton dengan harapan agar suami mampu memahami dan mendalami hati seorang perempuan walaupun dalam cerita...ewahhh mampu ke tu.

Tunggu aku tengok dulu la...baru boleh cerita kesimpulannya ek.

5 comments:

MamaEma said...

tak sempat tgk gak malam tadi...dah kering air mata ngalir sebab tentang dhia..huhuhu

Mimy Hamid said...

heheh nak tengok lagi walau dah tengok kat wayang...walaupun megat adalah nyampah ngan citer ni hahaha...ada aku kesah ...suke gak

Kakzakie said...

Kakak tunggu VCD. Kalau ada dapatlah tonton. Tapi novel kakak dah baca... kalau tak luruh air mata rasanya boleh dipanggil wanita berhati besi kot...

Eri-chan said...

dah lama tak tgk filem melayu. kalau dpt menyentuh hatiku maka pengarah melayu ni memang terer laaa

Ann Ishak said...

takpelah ek, raya tahun ni mesti keluar tv punye