Saturday, December 31, 2011

Pure Mild by Biore

Memang mencari facial foam sebab yang hak dekat rumah tu dah kehabisan sudah. kali ni nak cari yang ada buih banyak punya. aku akan gunakan facial foam hanya 2 kali sehari sahaja, masa ambik air sembahyang aku tak gunakan facial foam pun coz kalau aku terlebih mencuci muka menggunakan facial foam ni akan membanyakkan lagi jerawat dekat muka dan kulit muka menjadi kering. bukanlah muka tu licin sangat pun tapi tak naklah buat ia lagi tak licin kan dengan jerawat kecik2 tu penuh semuka.

Dengan Biore Pure Mild ni aku mendapat apa yang aku nak untuk kulit muka ku ini. dengan buih yang banyak, memang bersihlah hasilnya + moisturizing feel lagi. dan harganya adalah sangat berpatutan dan sangatlah mampu beli punya.

Dan baunya adalah wangi, i like ;)

4 comments:

Mimy Hamid said...

haah setuju biore nya brand mmg byk buih dan sedap je kalau facial muka...murah pun murah..ada stok color pink hehe

Ros said...

Salam Ann,

Walau macammana pun kita mesti kena jaga kebersihan kulit muka kita kan.....Kak Ros selalu guna Safi,nanti boleh la try Biore pulak..

Eri-chan said...

aku ada hati jugak nak guna dulu tapi skrg dah guna himalaya. nanti aku update la.kekekeke

Ann Ishak said...

sampai kehari ini masih tak banyak perubahan yang ketara pada kulit la