Saturday, December 24, 2011

Siapa curang - lelaki ke perempuan



Selagi kita ni bernama manusia, perasaan macam tu mesti ada cuma cara mengatasinya yang kena ada dan kuat. kuat tu ada banyak seginya, bukannya nak beradu kekuatan pulak. zaman sekarang dah tak kira jantina lagi...kes curang ni sama je naiknya.

Ya Allah, lindungilah kami dari segala godaan yang boleh menyesatkan iman kami.

4 comments:

hoyahadis said...

aamiiin..:)
iblis berselindung disebalik sifat manusia yg dilhirkn brnafsu..
semoga iman kita boleh mengatasi segala hasutan & rayuan iblis laknatullah.. aamin..:)

Azlan Hasan said...

sama jer dua-dua kak..klu kes curang nie takleh nak salahkan pasangan kita jer..3rd party tu pun salah..hehehe

Regards,
-Strider-

Mimy Hamid said...

tak kira gender dah sama je..yang penting tanya sama hati perlu ke curang..dapat apa??

Ann Ishak said...

hoyahadis - amin...

strider - kalau kes 3rd party ni menang conflict melampau