Thursday, December 29, 2011

Terima kasih untuk ole2 nya

Ada orang baru balik dari Penang, alahaiiii murahnya hati dia memberi macam2 hadiah untuk ahkak ni dengan alasan anniversary present. memang terharu hatiku sayang...thanks friend

slipper

FM

ni yang best, jeruk2

8 comments:

Mimy Hamid said...

fm penang gambo selipar color pink tu alahai comel nyaaa

Kakzakie said...

Bila tengok selipar cuma sebelah baru kakak perasan ianya FM. hihi...

syiela said...

comei je selipar tu... jeruk kat sna mmg murah2

MamaEma said...

bestnyaa dapat banyak hadiah...penang memang tempat buah jeruk..

Eri-chan said...

bila la kau nak ambil kuah rojak ni..kang aku makan kang. hehehe

Azlan Hasan said...

hehehe..selipar dia stylo kak..hehe

Regards,
-Strider-

yaNa said...

FM selipar tue tomey sgt..
tetiba rs nak ke penang plak..hi3..

Ann Ishak said...

FM selipar tu memang comel sangat...nantilah saya berjalan sana boleh belikan unt uolsss ye