Wednesday, January 4, 2012

Akal...gunanya untuk berfikir

Disebabkan tak boleh kawal rasa amarah, kawal tekanan perasaan...mulalah bertindak yang bukan2. bukannya tak boleh bawa berbincang tapi kalaulah syaitan menerajui, nah mulalah ada macam2 jenis penderaan.

Para suami2 tu, cuba kawal kemarahan. jangan jadikan isteri2 tu punch bag korang pulak...sian. para isteri2 pulak, janganlah dicari kemarahan para suami...setiap perkara boleh dibawa berbincang. marilah kita saling sayang menyayangi antara satu sama lain barulah hubungan berpanjangan.

PS: untuk pasangan yang dah berkahwin sahaja, yang belum tu...jarak2kan berhubungan, cuba siasat pasangan anda tu seorang yang panas baran ke tak.

7 comments:

Mimy Hamid said...

bukan suami jek..isteri baran pun ada gak..yang penting masa tengah api ..jgn sama marakkan...simbah air sikit..baru cool

KhaiRin - anies said...

kalu panas baran, sy baling ais kt dia..kasi cool sket hehehe

syiela said...

yang penting kalau sorang marah sorang lagi lg jgn simbah lg api... tunggu cool baru bawa bincang

Papa Mifz said...

komunikasi penting...

Eri-chan said...

sikap pemarah telah berjaya di "cool" kan.

tak gaduh..asyik manis je tak tahu nanti sikap sebenar pasangan.

Azlan Hasan said...

kalau tak tau nak siasat boleh gunakan khidmat penyiasat pesendirian..hehehe

Regards,
-Strider-

Ann Ishak said...

jangan kita yang naik hantu sudahlah ye hihihihi