Friday, January 6, 2012

Bento ke tempat kerja

Sampai sekarang aku masih berhajad nak membawa bento (bekal) ke tempat kerja tapi manjang tak kesampaian je. satu kemalasan yang hebat bila pepagi nak kena bangun awal, masak, kemudiannya masuk dalam bekas, susun cantik2. takpe akan aku usahakan jugak nanti...insyaAllah

Kita lupakan pasal impian aku tu, malam tadi aku pegi makan lagi dan lagi dan lagi double zinger burger combo tu. biasanya Faizal tapau saja tapi kali ni saja2lah nak pegi makan dekat KFC je terus. tapi ni bukan guna voucher murah tu, with any purchase eventhough beli bun saja dah boleh dapat combo ni dengan PERCUMA...memula dulu aku macam tak percaya je, biar betul kan, tapi betullah. tu pasallah stock untuk burger tu habis...tak pastilah samada pihak KFC tersalah buat promo ke apa tapi memang murah sangatlah. tahlah itu bukan masalah kita sebagai customer kan, dah jual murah...kita beli jelah.

dinner set for Faizal

air mountain dew

cheesy wedges

Inilah dia zinger burger yang menjadi isu hangat sekejab sebulan yang lepas tapi yang ni beli sendiri da, dah kata voucher kena tarik balikkan...

Takpelah tak payah pikir pasal voucher tu, kalau dah tak rezeki nak makan free...nak buat macam mane. bukannya stock dah abis ke apa, tapi sapa nak tanggung risiko kerugian berganda kan.

our new gadget, anniversary present from Faizal to me and for him too

7 comments:

Mimy Hamid said...

makan kehepsi double ke tak?? hihih..wah ipad 2 kah..terbaekk

KhaiRin - anies said...

ipad jg yg buat hati tertawan hehehe

Kakzakie said...

Tengok-tengok KFC tetiba last ada gadget baru buat hati berbunga gembira ye... Tahniah...

eMMe said...

HEPI ANIVERSARY, moga kalian berdua senantiasa bahagia InsyaAllah...

sihat sokmo..

aimie amalina said...

heheheh
meriah sungguh makan2 di kipsi
hehe
moge akak dpt wat bento ye :))

Liza Razak said...

ipad tuh boleh membuatkan saya jeles...hehe

Ann Ishak said...

itu adalah tablet bukannya ipad sebab tak minat keluarga 'i' nih