Tuesday, January 10, 2012

Dunia Bollywood

Sekarang ni dah keluar baliklah citer Hindustan yang heronya Shah Ruhk Khan tu…femes ke, bolehlah ek. Kalau tak femes takkan dapat titile ‘Dato’ kot. Aku memang tak minat langsung citer2 hindustan ni, banyak mengarut je. lepas tu pelakon pulak, alahaiiii…takpelah NO COMMENT. Tapi untuk citer Shah Rukh Khan tu adalah citer2 lakonan dia yang aku suka tengok jugak contohnya Dil To Pagal Hai & Kuch2 Hota Hai, tu jelah kot. Itu pun banyak jugak propanya.


Tulah kan dunia kita berbeza…jangan nanti pemikiran jugak berbeza, tu dah kes berat. Terpengaruh dengan di pengaruh tetap menjurus ke arah yang sama, berhati2 dekat situ. Tapi aku tetap suka tengok cerita Chandramurki (betul kot ejaannya), best dowh!!!

7 comments:

Azlan Hasan said...

hindustan byk sgt nyanyi..dalam hidup mana ade tengah gaduh2 tetiba leh nyanyi..hehehe..hehe..sy citer hindustan pun pilih gak kalau nak tgk..hehehe

Regards,
-Strider-

eiyzniey said...

Wahhhh
Like shah rukh khannnn tooo!
:)))

KhaiRin - anies said...

xminat hindustan or mn2... hehehhe

aimie amalina said...

hehehe
mimi pulak suke cite hindustan tap
yg dolu2nye la

yg skrg
out of service
hihihihi :p

Mimy Hamid said...

citer hindustan sabtu ni mmg betul2 best la....mantop..leleh air mata..sapa hero SRK kannnnn...

uyaitusaya said...

ra.one! bg sy bez la:) tp sy x suke ending bila g.one tu musnahkan diri dy sendiri..

Ann Ishak said...

ramai jugak yang suka ek...selamat menontonlah