Monday, January 2, 2012

Holiday @ 2012

Dah plan ke percutian untuk tahun baru ni?!!! aku belum lagi tapi dah ada jugaklah senarai2 tempatnya tapi takkan keluar dari Malaysia pun. ahkak masih mencintai slogan 'Cuti Cuti Malaysia' babe...sebab negara kita ni pun masih banyak lagi tempat yang masih belum dijejakkan kaki lagi.

Macam tahun lepas aku lebih banyak menghabiskan cuti di belah2 utara je, tahun ni rasanya nak mencuba jejak belah2 selatan pulak. mesti banyak je tempat2 yang menarik kan untuk di kunjungi dan yang penting tempat makan yang menarik jugak...itu main factor setiap hati berjalan okay. uols yang duduk belah2 selatan tu, meh gebang2 sikit tempat2 yang menarik untuk di kunjungi, insyaAllah kalau diizinkan bolehlah datang nanti.

5 comments:

aimie amalina said...

heee
tahun 2012 adalah melawat perak
moh kite ke peghok :))

Mimy Hamid said...

Gi JB la ada byk food best ..kedai singgah selalu pastu leh pi JPO lak

Eri-chan said...

aku pun belum jalan selatan.

KhaiRin - anies said...

dtg la ke melaka..kg sy

Ann Ishak said...

aimie amalina - perak ni kg laki ku