Saturday, January 21, 2012

Kerinduann

Rindu tidak bermakna untuk kekasih sahaja tapi makna rindu itu adalah subjective dan meluas. ikutlah setiap orang tu untuk mendedikasikan kerinduannya kepada siapa dan mungkin benda lain yang memberi makna yang tersendiri.

yang pasti taklah aku rindu kek ni tapi kenangan di sebalik kek ni membuatkan aku rindu

kenangan ketika sambutan hari jadi aku dengan anis bersama tangan yg dengki dekat belakang tuh hihihihi

oh donuts ini harus aku tepek jugak sebab aku suka bangat makan donut

+ reen pulak

+ mimi jugak which is aku tak tau apa yang sedang dia cuba nak buat

Yes...aku rindu mereka2 ini, kangen bangat sama kamu semua. lamanya aku rasa tak bertemu sembang2 dengan diorang ni, masing2 sibuk dengan kerja + life sendiri so membataskan kami untuk berjumpa selalu. tapi takpe, sekali jumpa nanti memang cerita 1 hari 1 malam tak abis punye...tu baru namanya lepaks sakan kan. maybe kita boleh berjumpa semuanya sekali selepas mimi habis confinement nanti ye. i miss uolsss with full of LOVE!!!