Tuesday, January 24, 2012

Lunch @ Alexis

Entry yang lama terperam, sekarang dikeluarkan tapi masih relevant sebab tempat makan adalah still ada dan variety of makanan pun ada lagi. kali ni aku dengan BBF pakat2 untuk lunch together2 di Great Eastern Mall saja, dekat dengan rumah memasing pun kan. tak perlu nak ke KL meredah jammed segala bagai. plan asal nak breakfast sekali tapi pepagi tu semuanya sibuk dengan urusan sendiri jadi kita lunch jelah.

Atas pilihan dan sebulat suara, kami pakat lunch di Alexis saja. tempat ni kalau waktu siangnya macam normal bistro je tapi ini merupakan club Jazz popular di waktu malamnya. nak tengok artis2 jazz buat persembahan, sila datang sini...tapi ada schedule kalau tak salah aku. taklah setiap malam kot, mahal tu nak bayar retis2 nih kan.

garlic and herb breads RM10 yang aku order

cranberry and raspberry soda RM12.50 yang aku order

reen

mimi

Pepperoni crispy pizza RM38. memang the best pizza ever boleh makan bersama. ada je makanan lain lagi tapi tak kuasalah aku nak ambik gambo

akulah tuan tanah

anis aka Eri-chan

Sekarang dessert time pulak, biasalah dah makan berat tadi...skang makan benda manis2 pulak.

Pavlova berrylicious cake RM15 and up to expectation, the cake was really good! I can’t wait to go back for other cakes..oh yummy

4 of us having a great time together

cake with ice cream RM15.50

Anis with her present, hope u like it

4 comments:

ikatankasihku said...

perghhh terliur lah ..huhuhuhu

Eri-chan said...

aku suka celak itu. dan lipgloss yang berasa plum. thanks!!

Mimy Hamid said...

owh how i miss so much this moment...bila nak gather lagi ni...serius rinduuuuuuuuuuuuu

Ann Ishak said...

tunggu semuanya available, bolehlah kita gather sama2 ek