Monday, January 30, 2012

Perjumpaan kawan2 lama

Dah lama tak jumpa kawan sekolah aku dulu ni, last jumpa pun masa wedding aku...la dah tu weh. mujurlah masih boleh keep in touch lagi dengan mereka ni, so semalam by noon gitu, kami pakat jumpa dekat KLCC saja. bukannya plan pun perjumpaan ni, cuma kebetulan mereka ada hal dekat KL. sukalah aku kalau jumpa dekat KLCC je, dekat dengan rumah...:)

anniversary present

Tak sangka mereka ingat lagi tarikh kawin aku, terima kasih kawan. tapi sayang sepanjang kami jumpa2 ni...memang takde sorang pun yang teringat nak ambik gambo kenangan. tapi takpe kenangan bersama korang mekar dalam ingatan ku.

Kalau dah girl talk tu, memang makan2 sembang2 window shopping...tak boleh tidak kan tapi suka je bila dah ada geng. jadinya habislah kami mengukur jalan dekat KLCC tu, habis semua tempat kami masuk...belinya tidak cuci mata je yang lebih. takat cuci mata free je kan, apa ada hal. aku sempatlah ter shop dekat La Senza, berkenan pulak dengan seluar tidonya yang beropol2 tu...

7 comments:

Liza Razak said...

lamanya x shopping kat la senza..huhu

eMMe said...

ehem2, tgk le suar tido yg beropol tu, heeeeee~

Azlan Hasan said...

wahh..mesti syok bila jumpa geng2 lama dan cerita old sweet memories..hehe

Regards,
-Strider-

iizla said...

biasala dah jumpe kawan2, semua lupa..!

nurkaloi said...

sronok lerr dpt present kann
btw appy anniversary eah

Eri-chan said...

la senza...-sensual
hehehe...

Ann Ishak said...

tak boleh tengok weh...malu mak