Monday, January 9, 2012

Pressure aku...

Aku memang minat apa yang aku buat sekarang walaupun setekanan perasaan macam mana pun tetap aku tabah je nak hadapi segala dugaan. Bukan senang pun kalau kita nak bertahan kan tapi setiap dugaan kena/terpaksa hadapi jugak. harap semuanya dipermudahkan olehNYA.


Project seterusnya ada lebih bermakna lagilah kot. Takpelah rezeki datangnya dari Allah dan kepada Dia jugak kita meminta, orang2 ni hanya sebagai perantara sahaja…itulah kunci segalanya. Kenalah bekerja kuat dari sekarang untuk mendapat hasilnya. Harap yang baik2 sahaja…amin.


Pagi tadi aku jadi resque 911 lagi, my bestie pensan tiba2 di office...terus inform floor warden for further action. buat segala urusan di Klinik Kita dekat tingkat bawah, call her husband jugak dan buat segala urusan dekat klinik dengan security sekali. memang confirm la tahun ni nama ku naik lagi for appoint as floor warden, but still NO lah jawapan ku.

3 comments:

Mimy Hamid said...

panik panik...nasib baik ada member prihatin gini...apsal pengsan..hope ok la..

KhaiRin - anies said...

xpe x pe yg penting member tu slmt

Ann Ishak said...

Biasalah masalah kesihatan