Tuesday, February 28, 2012

Duit kita rupanya

kalau yang ni memang kenallah duit kita kan...

tapi yang buat aku penasaran seketika, nyaris2 aku nak buang je duit ni. ku sangkakan bukan duit syiling kita tadi, rupanya betul duit syiling kita.

Baru teringat yang Bank Negara dah lancarkan duit syiling baru beserta duit kertas sekali, adoiiii macam mana aku boleh hampir terlepas pandang benda2 macam ni. mujur jugaklah nak tengok belek dulu duit tu sebelum buang ke tong sampah, beristifar sekejab sambil terpana...duit kita rupanya. masih rezeki lagi, terus aku simpan masuk tabung.

6 comments:

Kathy Tuah said...

sy pun hmpir2 nak bagi balik duit ni kat cashier di giant..ingtkan dia salah bagi duit -.-'

Aishah Jahirah said...

camni ke rupa syiling baru...xpnh dpt lg...

QasehnyaRania said...

hye sis,
i tgh collect syiling baru ni.. :)

* yer ke da khemah terbalik,xda pula dengaq ceghita tu

nur anis said...

sama lah kita..hehe..

Eri-chan said...

takat ni aku belum dapat lagi.

Ann Ishak said...

tak banyak lagi kot duit ni sepasaran, aku pun jumpa tu je sekali