Monday, February 13, 2012

Melaka



Yang ni aku belum pernah naik lagi, Menara Taming Sari...teringin bebenar nak naik sebenarnya tapi bila tengok Q kemainlah panjang, lupakan je terus niat tu.

Sama jugaklah dengan Melaka Cruise tu, belum jugak berkesempatan nak naik. reason samalah sebab ramai pelawat nak naik sama.

Tapi selalu je datang Melaka sebab aku suka cari makan di sana, bab makan2 ni memang rela je terjah. ingat nak pegi makan lagi dekat Melaka, cari port baru ikan bakar pulak, tak pun dapat makan asam pedas marvelous jugak ek...

3 comments:

Lia said...

hehee.. tulah org Q nak naik taming sari ni mmg pjg kan.. hihiii

Aishah Jahirah said...

last pegi melaka masa sekolah...dah lama dah tu...huhuu

Ann Ishak said...

tah bila la pulak kita dapat naik ye