Thursday, February 9, 2012

Motosikal 3 roda

Tah berapa pulak regenya kan...?!!!

Haaaa, regenya RM103,860 hingga RM195,350 huhuhuhu mengalir air mata darah tau tengok. dahlah sama besar lebarnya macam kereta tapi takde bumbung, baik beli kereta terus...lalu highway mesti sama kena bayar tol punye, rugi2. tapi kalau dah minat, ada je yang membelinya kannnn tapi sesuai ke pakai ni dekat Malaysia...?!!!

8 comments:

ikatankasihku said...

huhuhuhuhu..mahalnyer

Azlan Hasan said...

memang mengalir airmata pun kak bila tengok harga..dah serupa beli kete mewah daa..sape yang yang kaya nak beli moto nie??nak pinjam leh x??hehehe

Regards,
-Strider-

Fatin Mraz said...

huhuu.. x penah nmpk lg..yg pki..

eMMe said...

baik beli kereta, mmg la hebat memiliki motor ini... tapi mane nak, mengalir air mata ke, mengalir kene air hujan, hahahaha...

Eri-chan said...

pernah tgk park kat kat dlm area rumah ko tu...

msredcheesecake said...

Ini tuk org kaya yg tatau nak wat ape dgn duit dorang... Hhee... Kita pandang je...

Aine Ainun said...

Tapikan,
kalo orgg da minat, x kira mahal bagai.ehehehehe

salam singgah:)

Ann Ishak said...

adoiiii pening kalau ada hobi macam ni kan