Wednesday, February 8, 2012

My Homemade Masak Tumis Terung dan Kacang Panjang

Eh nak resepi jugak ke...tak payahlah ek. resepi ni pun aku main campak2 lempar je dalam kuali tu, masuk rencah bawang cili belacan segala lepas tu jangan lupa masukkan sekali ikan bilis.

sedap...tak percaya cuba buat

7 comments:

Kakzakie said...

Bila masak dah expert, campak-campak pun sedap Ann...

KhaiRin : anies said...

ni kena nasi pns2 mau x bangun pastu

Amyra Azhar said...

myra suka sgt masak mcm ni! best2! bilis heee =)

eMMe said...

auw Ann, mesti sedap ni, tgk rupe pun tau.... tu je lauk dinner? sempoi.....

cik Kartun said...

hahaha men lempar2 tu ati2.
klu terlebih lempar rase lain :D

yaNa said...

ko dh slalu msk,main lempor jer..
yana nie,dok ulang lauk yg sama pon arie2..
masih terkial2 tgk resepi..hi3..

Ann Ishak said...

takpe yana, bila dah biasa nanti mau masak sambil tutup mata je