Tuesday, February 21, 2012

My name is Cheng

Setahun yang lepas saya di kutip oleh tuan aku dekat tepi jalan je. masa tu saya masih baby lagi, mujur saya tak di belasah kucing2 yang lagi besar dari saya. tuan saya bawak balik dekat rumah kakaknya dan di belanya saya elok2 dengan diberi minum susu, makan kitten food. walaupun tuan saya tak bawak saya balik rumah dia tapi saya suka je tinggal dengan kakak tuan saya ni, anak2nya pun sayang saya sangat2.




Comel tak saya, mesti teruja kan tengok muka saya. sekarang ni saya rasa umur saya dah setahun kot, dan dah setahun jugak saya tinggal dengan kakak tuan saya ni. saya sayang tuan2 saya ni seperti mana mereka sayang saya, bela saya dari kecik sampai sekarang dan yang penting sekali sudi kutip saya dari tepi jalan.

2 comments:

Prettywrite said...

comel!suka kucing sangat2..rasa sedih tengok kucing2 kat tepi jalan yg disepak2 org..huhu

Ann Ishak said...

saya pulak akan ambik kucing2 terbiar tu, kesian