Friday, February 3, 2012

Naik kasih pulak

Ingat gerangan muka comel ni, sekarang ni dah memang berumah pulak depan pintu rumah aku. bukan takat pegi berhantar balik bertunggu, sekarang ni siap makan dekat rumah aku lagi. yang aku pelikkan tu, rumah tuannya tak pulak sediakan makanan untuk si comel ni lagi. takkan aku nak biarkan dia lapar kan, sungguh aku bagi jugak makan dan amalan tu kekal sampai sekarang. ke sebab tuannya tau yang aku ada bagi makanan jugak dekat si comel ni, jadinya dia pun dah tak bagi makanan lagi untuk kucingnya sendiri. alahaiiiiiiiii comelkan...perangai macam gitu. jadinya memang jadi anak angkat aku jugaklah kesudahan si comel ni, takpelah dah tuan ko takmo bela lagi, meh aku saja yang bela.
Link

4 comments:

Gieyana said...

Seyess...mmg comel kucing nie..geramnya..me suka gak kucing tp x dpt bela ag..:)

Kakzakie said...

Besar ganjaran tu Ann... kakak nie memang takut kucing walau anak-anak suka sebab itu tak ada bela kucing..

Azlan Hasan said...

belaa laa kak..comelnya kucing tu..hehehe..kalau bersih dan sihat tak salah kalau akak simpan dalam rumah..hehehe

Regards,
-Strider-

Ann Ishak said...

tetap ada tuannya dek, tak berani la nak ambik macam tu je