Monday, February 27, 2012

Ziarah menziarahi

Dah menjadi amalan kita, kalau tak dibuat gitu...tah bilalah pulak nak bersua muka.

saja melawat kawan yang tinggal dekat Rawang

aku berbaju kurung tu sebab baru balik dari wedding kawan yang lain, dah rasa macam suasana hari raya pulak...siap dengan bekas kuih muih keluar lemari

9 comments:

Fatin Mraz said...

bagus ziarah menziarahi..x perlu tgu raya kans?

=}

azieazah said...

Tanda ingatan dan menghargai. Kebetulan plak ada balang kuih raya. Waaahhh betul betul macam raya nih!

eMMe said...

Ann, tah2 tu kuih raya tahun lepas, hahahaha....suh kowang habiskan, heeee~gurau jak*

cik Kartun said...

kuih muih tahun baru cina bulan lepas punye yewp?? :D

Kakzakie said...

Kakak ingat pun gambar masa hari rya sebab banyak kuih. Sesekali ziarah membawa berkat.

ikatankasihku said...

Ha ah lah beb, dah mcm hari raya aidilfitri lah pulak..hihihihi

Aine Ainun said...

Aah...slalu raya baru ziarahkan...heheeeee...

Bagus bagus...

QasehnyaRania said...

la, ingtkan picca hari raya..:)

betul tu asyik nk tunggu time ghaya alamatnya setahun sekali j la g ziarah kan...:)

Ann Ishak said...

ala cik kartun...janganlah, ada yang ulang alik masuk tandas nanti hihihih