Friday, March 2, 2012

Dinner makan Burger 99

Burger ni aku suka sangat pada timunnya yang di hiris halus, tengok tu halus kan. nilah menu paling best kalau malas2 nak masak tu, hantar sms dekat Faizal, sebelum dia sampai ke rumah bolehlah dia menyinggah beli burger ni. tak jauh mana pun, dekat dengan rumah je.

Burger lembu special RM3.50...burger ni lebih sedap dari burger fastfood yang ada sekarang ni. so far tak pernah mengecewakan tekak lagi.

Yang ni pulak kebab ayam, Faizal suka makan kebab ni. beli sekalilah boleh merasa makan dua2 kan. selamat berhujung minggu kawan2...

2 comments:

QasehnyaRania said...

betul tu ..burger fast food buknnya sedap sangt pon..rege ye mahei lebih..baik mkn burger kt gerai lagi umpphhh..kan...

Ann Ishak said...

yezza