Friday, March 16, 2012

Dinner @ A&W

Selepas demam dah terasa kebah ni, tekak ni mulalah macam2 kan, tetiba teringin bebenar pulak nak minum root beer ko. mujurlah baru 8pm, terus drive pegi JJ AU2 semata nak makan dekat A&W je. mujur jugaklah sorang bukan berdua, kalau Faizal ada tak merasa tekak ni gamaknya.

adalah hamba Allah ni datang buat promo pasal keluaran syarikat tah apa agaknya, malas nak melayan cakap...terus je beli apa yang di tunjukkan. mujur murah je, takpelah dah rezeki dia

teringin nak makan coney dog jugak, lega bila dapat gigitan pertama...kenyang terus bila dah sambil gigitan terakhir hihihi

curly fries

alahaiii sedap je root beer ni lalu dekat tekak weh...lupa kejab yang diri tu baru kebah dari demam

5 comments:

Aine Ainun said...

serius.....bertahun da x makan a&W ni tau...

terliur pulak tgk..eheheeee

nampaknya kena cr ni=))

munna said...

rasanya last sekali munna makan A&W 10 tahun yg lalu

KhaiRin : anies said...

lama x mkn kt sini..tp sy plg suka waffle dia yummy!

tulip merah said...

thanks akak coz follow blog tulip.alahai sedapnya akak mkan A&W..tulip lama dh x mkan A&W..paling best bila minum root beer..

Ann Ishak said...

ayam goreng aroma nya pun sedap jugak anis, cubalah