Monday, March 12, 2012

Lunch @ KFC untuk orang sakit

Tengah hari tadi punyalah berdesup sehabis lajulah kemain nak balik rumah cepat, Faizal demam tak larat sangat dah nak bangun. aku yang budget bini mithali ni apa lagi, menjalankan tanggungjawablah. asalnya dari malam tadi lagi dia dah rasa tak sedap badan, pagi tadi sebelum aku melangkah nak pergi kerja...check dulu mamat ni, tadi dia kata dah okay. tup2 bertambah teruk pulak ke tengah harinya.

Balik rumah terus bawak pegi klinik, terus dapat MC hari ni. memanglah kan tujuan asalnya nak ambik MC sebab mamat ni sepatutnya kerja. kalau melepek dekat rumah takkan MC nak datang melayang kot. selepas tu terus pulak orang sakit ni mengidam nak makan KFC, macam2 pulak ketekak ko kan...

untuk orang sakit, hebatkan nak makan ayam goreng lagi

+ cheesy wedges

yang ni untuk aku, zinger burger

1 comment:

uyaitusaya said...

hahaha..dh demam bg mkn sup2 la akak.. ;)tinggi bet0l selera dy..