Saturday, March 24, 2012

Weekly routine

Apa lagi kalau bukan membeli segala barang basah/kering untuk stock seminggu akan datang.

Barang yang dah habis, di tokok tambah, kalau barang2 kering/dalam tin yang boleh simpan lama memang aku akan beli lebih. barang basah macam ikan ayam seafood aku akan beli ikut stock untuk seminggu tu aje, sayur cepat layu jadi aku akan beli bila nak masak sahaja.

Telur ni memang kena sentiasa ada, sedap kalau buat telur dadar kan, tak pun buat telur 1/3 masak pun terangkat jugak.

3 comments:

jiah al jafara said...

hooo~
belanjanya mingguan

Kathy Tuah said...

ramly burger tu salah 1 feveret sy ^^ terus terasa nak makan burger pulak ni ..

Ann Ishak said...

kan...meh beli ramly burger jugak