Tuesday, April 3, 2012

3D2N yang tak sia2

Perasaan puas hati tu memang seharusnya ada bila stay dekat hotel ni, dengan layanan kemesraan dan persekitaran yang menenangkan hati dan jiwa. itulah perasaan yang dapat digambarkan bila berada di sini dari sesampainya sehinggalah ke baliknya.

masa je yang membataskan kami untuk terus tinggal lebih lama di hotel ni

sekali tengok macam hotel dolu2 tapi aku suka dengan deko di sini, klasik tu kan indah

insyaAllah...will come again, memandangkan Ipoh hometown mertua...memang ada harapan la

3 comments:

Mimy Hamid said...

untungla kg perak..hehehe

KhaiRin : anies said...

wah kalu cm tu nk sggh jg la 1 hr nnt!

Ann Ishak said...

meh singgah meh...