Sunday, April 29, 2012

Air Hangat lagi dan lagi

Yang pasti waktu ni memang cuaca panasssssssssss sangat

Selain dari air hangat ni, adalah satu kedai kot yang menjual survenier dekat bahagian hadapan tempat ni.

Nampak macam kami berdua je dekat tempat ni kan, tapi sebenarnya ada lagi pelancong dari Thailand yang datang sama dengan kami. mujurlah mereka pun tak ramai sangat.



 nak test kot2lah air ni hangat kan, rupanya idak pun

penggemar sejarah tegar, sanggup berpanas demi sejarah

No comments: