Sunday, April 1, 2012

Demam lagi

Baru beberapa minggu yang lepas aku baik dari demam, tapi sejak dari malam tadi aku dah rasa badan beberapa macam pulak. sekejab panas sekejab sejuk, hidung berair, tekak kemainlah perit nak telan air liur, kepala pulak dah macam mamai2, pandangan dah berbalam2 dan tekak rasa mual semacam. alahiiiiiiii takkan nak demam lagi kot...

Memang Faizal tak tunggu lama dah, terus bawak pegi klinik lagi ambik ubat dan beli berbotol2 100 Plus dengan air cap badak tu. mujur takde apa2, demam biasa je doc bagitau...pasal pening kepala dengan rasa mual tu maybe disebabkan aku stress sangat kebelakangan ni dan tekanan darah rendah (ala...masalah biasa ni). tak dapat MC pun cuma di suruh rehat saja, kalau berlarutan datang lagi ke klinik.

Tengah hari ni tak dapatlah masak, alih2 makan nasi bungkus je...Faizal bungkuskan sebelum dia pegi kerja tadi. sedap jugak sambal belacan tu, pedas berdesingggggggg

4 comments:

C i k P i p i T e m b a m said...

wajib ade gmbor makanan. haha.. smoga cepat sembuh ye sis.. :D

Mimy Hamid said...

get well soon ..musim ni..megat pun demam...menjaga baby tua hihi

Norzie hany said...

Kesiannya...semoga cepat sembuh ye.

Ann Ishak said...

thanks friend