Sunday, April 1, 2012

Dinner @ Restoran Capati Medan Gopeng

Edisi cuti2 sambil balik kampung mertua, sebelah siangnya memang sibuk dengan kenduri tapi bila dah kenduri di rumah keluarga sendiri ni...tekak ni tak berapa nak makan sangat. mungkin sebab penat sangat kot, jadinya sebelah malam tu laki bini ni kemainlah kebuluran. apa lagi mai cari mamaklah, cari punya cari sampai ke Gopeng sana...tu yang makan dekat Restoran Capati Medan Gopeng.

nasi putih, kari kambing dengan ayam goreng

sedap betul kari kambing dekat sini

the best capati in Ipoh, dekat sinilah hihihi + nan kosong jugak bersama ayam tandori

kuey tiew goreng yang sedap

kalau mamak punya milo ice paham2lah memang kaw2 punya

kima ni pun marvelous jugak weh...semua hidangan ni kami belasah makan berdua

3 comments:

CheNamNam said...

mak aii banyak nyer korunk makan berduaa...:)

MamaEma said...

nan tandoori best..kambing..oh tidak sama sekali

Ann Ishak said...

kalau dah lapo...ginilah jadinya hihihi