Monday, April 23, 2012

Hati ku 'tertinggal' di pulau

Ini bukan edisi masak2 sendiri, tapi edisi teringinnnnnnnnnnnnnnnn sangat nak makan mee goreng ayam ko pepagi ni. turunlah aku ke mamak bawah office ni, memang ada je mee goreng pepagi...lagi best sebab banyak isi perutnya berbanding order masa lunch hour, mau sepotong je daun sawi nampak dalam mee goreng tu nanti. kalau pepagi ni, ha...... memang bermacam2 jenis tumbuhan boleh jumpa tau.

ha tengok...meriah kan sesayuran dalam pinggan tu, kobis ada sawi ada tauge pun ada daun bawang pun sekali. kalau tengah hari punye, jangan harap nak dapat sayur banyak macam tu tau
Lama betul tak makan mee goreng ayam mamak ni, last sekali pun kalau tak salah aku makan dengan mamat atas ni. eh memang lamalah kot, last yer pun aku last jumpa mamat ni. patutlah kemain lagi aku kepingin nak makan makanan ni. tapi apa2 pun hati ku 'tertinggal' di pulau, tak puas betul pegi Langkawi weekend lepas. apa taknya pegi Sabtu baliknya Ahad, tapak kaki gua tak sempat panas babe.

6 comments:

Kakzakie said...

Ala berdua apa susah boleh pergi lagi Ann... mee tu nampak meriah ye:)

MamaEma said...

nape kejap saja pergi sana..memang tak puas lah..

CheNamNam said...

wahh tajukk..kelaz..:)

tengok mee terasa sentap perut hakakk oulls...tertibe plak rase nak makan mee cenggitu gakk....cess betul

Eri-chan said...

hehe aku payah sikit nak makan mee goreng

EyA edamanhatiku said...

waaa laparrr but no taugeh 4 me pleazzu

Ann Ishak said...

okay dear,

mamak mee goreng tak mo taugeh satu hihihih