Tuesday, May 15, 2012

Anak angkat baru

Hi...kita tengah sibuk ni. kita jumpa anak angkat makpak kita, tak paham kita...agaknya makpak kita ni nak buat zoo ke apa dalam rumah ni. tak cukup lagi ke kita dengan 2 lagi abang kita tu, sekarang kita dah ada adik baru pulak. tapi kita suka duduk depan ni tengok adik kita berlari2, geram kita tau. takpelah nanti mak kita perkenalkan adik baru kita tu ye...kita nak main2 dulu dengan adik baru kita ni

6 comments:

~~zana@pb~~ said...

Tengok je takpe tau, jangan di ngap adik angkat tu, sudah le....atau jgn ingat itu mainan...hehe

Mimy Hamid said...

kemain tgk adik angkat khusyuk tul hahaha...jgn ngap ye..

Kathy Tuah said...

ntah apa lah berlegar dalam otak dia tu..geram kut sbb jz leh tgk dr luar je..hehe..

MamaEma said...

takut nanti..tertangkap jer tu..

KhaiRin : anies said...

nk pinjam sbln bleh x ann? heheh

Ann Ishak said...

tak bolehlah...nanti kita windu pulak miawwwwww