Saturday, May 5, 2012

Capal bewarna

kemain manja lagi mek ni tau dengan perut membuyung boyot...jalan selangkah dua dah tergolek penat

Benda yang paling aku suka beli dan pertamanya beli di Langkawi ni adalah slipper/capal warna2 meriah gini. ala takat RM10 bolehlah untuk keselesaan kaki sendiri kan. + memang suka tengok capal warna2 meriah ni, tak beli nanti bawak ke mimpi pulak...susah tu.

ye Langkawi Permata Kedah dan juga permata kita2 jugak

Yang ni akhirnya aku rembat di Al Ikhsan tu, murah2 je yang discount punya. ikut harga asal memang aku letak balik je.

Mamat ni jugak nak sama capal Al Ikhsan selepas mencari size dan terjah 2 hari berturut2, lepas tu gedik pulak nak ambik gambo kaki sendiri...layankan aja. mujur kaki takde bintang kejora ek...

No comments: