Friday, May 4, 2012

Cuti sambil cuci tekak

Hari ni aku cuti sempena Wesak yang jatuh pada hari Sabtu, bukan ambik cuti sendiri tapi memang public holiday yang jatuh hari Sabtu akan di b/f ke hari sebelumnya iaitu Jumaat. makanya minggu ini cuma 2 hari je waktu bekerja untuk aku...best jugak kalau dapat selalu2 macam ni ek. dek kerana cuti hari ni, aku meh pulun cerita Langkawi jelah ek.

benda wajib order, somtam

Kalau siangnya berjalan2 + bermandi manda di lautan, malamnya pulak adalah activity mencari tempat makan. duduk lama dekat sini takkan tak explore tempat makan kot, haruslah aku kan. kali ni kami menuju ke Padang Mat Sirat pulak, kot2 terjumpalah kedai tomyam ke hapa kan. memang ada ko, boleh tahan banyaknya tempat makan di sini.

telur dadar

Aku memang betul2 lupa nama kedai makan ni tapi memang sedaplah masakannya. bukan Jom Ikan Bakar tu ye, sebab memalam kedai tu tutup...tapi lokasi memang tak jauh la dari situ.

kangkung goreng belacan

udang sambal, tengok udangnya besau2

steam fish asam yang meletop sedapnya sampai hirup2 kuah

4 comments:

Prettywrite said...

steam fish?teringinnya nak makan..lama dah tak make..huhu..

Kakzakie said...

Tak apa kakak dapat tengok gambar jadilah Ann... sedap tu

Mimy Hamid said...

serius tgk leleh sedap nya..apsal gi cengan tak jumpe pun...

Ann Ishak said...

mesti jumpa tu mie, tapi ko tak perasan je