Wednesday, May 2, 2012

Dinner @ A&W

Rootbear float upgraded 2 scope of ice cream +RM1.70 each tetap menjadi pujaan hati

Dah lama kaedahnya aku ni tak ke A&W, sekali nampak tu terus nak pegi je. motipnya sebab dah tak tau nak makan apa malam tadi.


Curly Combo

RM10.75 tapi nama combo tak ingat


RM13.15 pun sama, nama combo tak ingat

Orang kata burger dekat sini kecik je berbanding dekat tempat lain tapi dengan aku okay je sizenya...sekali makan terus kenyang perut.

2 comments:

Norzie hany said...

Salam kenal.
Sesekali makan macam ni sedap juga.

Ann Ishak said...

Salam kenal jugak