Sunday, May 20, 2012

Gua Kelawar

Destinasi seterusnya adalah Gua Kelawar. kami di bekalkan dengan satu je lampu suluh, so pepandailah berjalan sesama dalam gua tu nanti. so far memang kami sentiasa bersama dalam satu group yang berbilang negara ;)

dekat sini dikenakan bayaran masuk RM1 sahaja

okay kami akan masuk berjalan kaki ke dalam gua tersebut

Ha tu dia banyak kan kelawar sedang tido dalam gua ni. bau dalam gua ni jangan ceritalah, harum semerbak bau kencing kelawar ni. risau jugak masa masuk ni, buatnya kelawar tu kencing kena kepala tak ke haru.

5 comments:

LYAfrina said...

huhu..seronokla..
lya xde pnh msuk gua lg.. aduyai..x bahaya k kelawar ni..tkut tgk gigi dia..cam tajamje

Rai said...

tengok kelawar teringat horror movie..adeshh..

KhaiRin : anies said...

kalu keluar dr gua ni..trus jd batman hehehe

Azhafizah[フィザ] said...

bestnye.adventure masuk gua kan.

Ann Ishak said...

memang best + teruja