Thursday, May 3, 2012

Lunch @ Selera Simpang Seafood Pantai Cenang

Lepas penat menghangatkan kaki, perut pun dah lapo...kita cari tempat redup bawah pokok untuk memenuhkan perut pulak.

Direction...ermmmmmm dari Kuah nak ke Pantai Cenang mesti jumpa kedai ni, ala dekat simpang je. tu pasal namanya Selera Simpang. susah2 sangat nanti korang cari pakai GPS ek, tau dah mesti korang ada punya kan.

Somtam

Tomyam Campur

Sayur Campur

makan dengan nasi putih, duduk bawah pokok, di tiup angin sepoi2 bahasa...memang nyaman betul

desert time...kena adalah kan, bukan senang nak makan dekat sini selalu ye dak. memang sedap betl ABC tu di kala panas mencarak

No comments: