Monday, May 14, 2012

Mangrove Tour - Kelong Ikan lagi

Masing bersekitar Kelong Ikan lagi...

Asyik sewa kereta, shopping, makan cekelat je kan...sesekali berjalan naik bot pun hebat jugak rasanya tau. hanya bot laju sahaja kenderaan yang digunakan untuk aktiviti mangrove ni, bot kecil kapasitinya max 8 orang, bot sederhana max 10 orang dan bot besar max 15 orang. semua jenis bot ini mempunyai harga yang berbeza2...terpulang kepada korang untuk memilihnya.

kedamaian ada di sini ;)

Banyak jenis ikan yang terdapat di kelong ni, ikan yang tak pernah aku tengok pun ada...

Tak ingat apa kebendanya tu tapi aku memang gelilah nak pegang, laki ahkak yang over pegang lepas tu nak lap tangan dekat baju ahkak pulak...

3 comments:

KhaiRin : anies said...

apa kebende nyer tu?

Mimy Hamid said...

oo hi mangrove ek..takpe tahun depan nak jejak langkawi lagi

Ann Ishak said...

pegi jangan tak pegi :)