Wednesday, May 16, 2012

Menjelajah hutan paya bakau

Faizal memang teruja sangat bila dapat naik bot nih...tetengah panas ni jugaklah dia berjemur. tugas dia pulak dah sama macam pemandu pelancong kami, co assistant pemandu pelancong sebenar gamaknya...banyak membantu.

Tempat paling best sekali adalah hutan paya bakau ni. bukan senang nak sampai sinikan, sesilap pokok bakau pun tak kenal betul tak.

dengan seribu satu hidupan dan misteri di dalamnya

indah kan...

penghuni tetap hutan ni...

2 comments:

Kathy Tuah said...

ni dekat langkawi ke?

Ann Ishak said...

yes, masa mangrove tu mesti jumpa kawan2 ni