Saturday, May 5, 2012

Pantai Tanjung Rhu

Laki bini di Pantai Tanjung Rhu pulak di tengah hari panas terik...

Pemandangan pantai yang indah dengan pulau2 kecil di persekitarannya. pasirnya pulak memutih geram ke nak lenjan ke sana tapi panas sangat, tak sanggup ahkak. Pantai Tanjung Rhu ni tak jauh dengan Air Hangat Village ye dan aku rasa pantai paling cantik, takpa pencemaran pemandangan di sini. takde yang mandi di sini sebabnya mungkin tidak ada pun tempat untuk beriadah di sini. kalau nak mandi jugak, ada 2 resort mewah di sekitar kawasan ni...mampu bolehlah menginap.

sangat permai di sini

sepanjang jalan di penuhi dengan pohon rhu semata...

menikmati pemandangan sambil membasah tekak dengan ayak nyok...memang nyaman

tempat ni wat outdoor gambar kawin pun meriah jugak ek wink wink wink

best jugak dapat lelap mata nih

Pantai Tanjung Rhu ni memang femes untuk mereka2 yang nak ke mangrove ke pulau air tawar

4 comments:

~~zana@pb~~ said...

Honeymoon lagi ke? moga berbahagia hendaknya..

LYAfrina said...

permandangan cun sgt..tang langit tu..suka tgk awan kepul2..
lya pon suka lepak2 kat pntai.tenang je.. tp leni..cam takut2 sket..sejak kes ombak bsr.

Mimy Hamid said...

ni kat mana tak pasan pun kat tg rhu..

Ann Ishak said...

dekat tepi jalan je...kalau tak salah depan dewan orang ramai tg rhu