Saturday, May 12, 2012

Pulut dengan ayam untuk sarapan...pitam

pulut dengan durian berkuahkan santan, santan dengan durian tu simpan dalam peti sejuk semalam untuk mengelakkan basi

ayam percik

meriah sarapan kami, memang kenyang sampai ke tengah hari...senang hati nak berjalan ke pulau2 pulak

7 comments:

LYAfrina said...

sedapnyer pulut durian..dh lama x mkn..since sakit n kna mkn ubt spital..kna la elak mkn durian

Aine Ainun said...

saya tak penah makan pulut durian mcmtu...
nampak sedap...
teringin pulak=))

johari said...

sedapnye durian tu..tp kat sini mahal la..

Cik Puan Izan❤ said...

sedapnya pulut durian...ada jugak org jual mcm ni yeh...xpernah jumpa...

KhaiRin : anies said...

tetiba nk kuar g carik durian...boleh?

Mizz ErMa said...

tang pulut durian tu sy ok lg, tp tang ayam percik tu, perghh..meleleh air liur..hik3, bulan puasa lmbat lg, biasa kat bazaar ramadhan bwu dpt jumpa aym percik..hm,

Ann Ishak said...

haah kan, ayam percik banyak jual masa bulan puasa je kan...