Sunday, May 20, 2012

Si pari tersenyum

ikan pari bila di beri makan...kemain mengada2 lagi

bila dah bagi upah makan ikan, barulah ia nak terlentang gaya gini

si pari yang tersenyum...

jeti ni berhampiran dengan kawasan KILIM Geoforest Park untuk ke mangrove tour juga

cantiklah jeti ni berbanding yang hak Tanjung Rhu tu tapi ramai je yang naik dari situ dari sini

5 comments:

LYAfrina said...

lya x pnh lg tgk pari real gini.biasa tgk y dh mati n dijual kt psr tu

Aine Ainun said...

Ala bestnya..nk pulk die pusing2 gitu kan...

Slalu kita beli kat pasar tu je, kalo dpt tgk gini, bestnya..weee

Rai said...

hahaha..comel pari senyum tu.. ekornya tak melibas eh..teringat steve irvine yg mati kena cucuk dgn pari tu..

Mie said...

Wah ikan pari tu backstroke la, sambil tersenyum...

Ann Ishak said...

tau takpe...